Thursday, January 17, 2013

Setelah Sekian Lama

Bismillahhirahmanirahim.

Okay dah lamanya tak menaip*sila ulang*. So siap sedia membaca karangan lebih 360 patah perkataan gua. harharharerrrr (aku tak tahu nak tulis apa pun sebenarnya mohon bagi idea please -.-)

Jauh tarikh post yang lepas dengan tarikh sekarang. It sooooooooooo lama. sigh. Bukan tak nak berblogging. Bukan nak berhenti. Bukan nak meninggalkan. Cuma keadaan tidak mengizinkan. 

Lets start the story. My life now is getting more more and more happier then before. Yes aku bahagia dengan apa yang aku ada sekarang. 

Some people asked me. 'Apa cerita kau sekarang?' 'Kau dengan siapa?' 'Kenapa menyepi?' yah i got those questions a lot. 

now this is who i am. more happier than before :)

I learned a lot from my past. Every day, every moment jadikan aku lebih matang untuk hadap semua benda. Allah itu Maha Mengetahui segalanya. Aku redha. Benda yang lepas dah aku simpan dalam diari sebagai rujukan untuk aku bawa pada masa yang akan datang. 

Sekarang aku bagitahu. Sekarang aku jawab. Mungkin belum ada yang tahu. Cuma nak cakap, aku masih gadis molek yang berumur tujuh belas tahun. Mohon percaya ini. Mohon *Senyum hambar*

Aku tidak lagi digelar pelajar sekolah. Aku tidak layak lagi memakai baju dan tudung putih bersih berkain biru. hemmm sampai situ je yang sanggup aku cakap. Tak sanggup teruskan hal dunia persekolahan. Sakit. Aku rindu.

Perempuan ini dah menjadi milik orang. Bukan yang dulu. 
Kisah aku dulu sedih. Biarkan.

Muhammad Danial Syafiq. Dia satu-satunya lelaki yang hadir tatkala aku jatuh dulu. Dia yang menaikkan semangat aku tatkala aku hanyut dalam nama 'heart broken' di twitter. Ahh bila dikenang, gelinya dengar nama 'heart broken' tu dulu. Hahahah tapi itu aku. 1/11/12. Tarikh ini akan aku ingat sampai aku mati. Itu tarikh bahagia aku datang kembali.

Aku mula sayang lelaki ini yang aku panggil 'Dany'. Ye aku sayang :') Lelaki ini terlampau sweet sampai aku jadi melting. Dia curi hati aku. Aku tak kan maafkan dia. Pegang kata-kata aku sayang. Aku mati kalau kau takda.


Aku tak hilang. Aku tak menyepi. Aku ada je hari-hari di luar sana. Tweet hari-hari sampai orang tengok nama aku pun naik menyampah. Aku peduli apa *evil laugh*

Paranoidnya aku rasa. Tweet tiba-tiba panjang berjela. Inilah padah bila dah lama tak capai laptop untuk dimanja-manja. Jumpa di lain hari. In Shaa Allah.



TERIMA KASIH AWAK :)

No comments:

Post a Comment